DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Prezentowisko.pl
___________________________


CO TO JEST ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY I JAK TO WYGLĄDA ?


Zawarcie umowy sprzedaży jest to złożeniem zamówienia poprzez naciśnięcie klawisza "Potwierdzam zamówienie" i przez to zrobienie zakupu w sklepie internetowym prezentowisko.pl



Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  • Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku. A na pytania z weekendu i świąt odpowiadamy w poniedziałek lub najbliższy dzień roboczy. Wszelkie zapytania prosimy kierować na sklep@prezentowisko.pl

  • Zamówienia prosimy składać na formularzu zamówień, gdzie będziesz poproszony o podanie: numeru telefonu, adresu pocztowego, adresu e-mail. Będziesz też poproszony o potwierdzenie że zapoznałeś się z regulaminem sklepu oraz prawem do odstąpienia od umowy.


Spełnienie tych warunków jest wymogiem aby zamówienie zostało przyjęte przez sklep i by został zapoczątkowany proces realizacji.


Zamówiony towar będzie dostarczany na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost i Poczty Polskiej w przypadku wysyłki za granicę Polski wszystko będzie ustalane indywidualnie (koszt przesyłki, kurier, itp.) drogą telefoniczna i e-mailową.


Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (paragon lub faktura na życzenie).


W razie braku towaru na stanie magazynowym lub konieczności dłuższego oczekiwania na towar klient zostanie o tym poinformowany oczywiście jeżeli wyrazi zgodę na dłuższy termin realizacji. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia w całości lub w części na którą jest dłuższy czas oczekiwania.



KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY ? (DOSTAWA)



Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 7-10 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu.


Twoje zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz niedziele i święta będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku pobrania, towar zostanie wysłany na następny dzień, Przy płatnościach na konto zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W 88% przypadków przesyłka jest dostarczona do klienta na drugi dzień roboczy od momentu odebrania paczki przez kuriera.


Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Wydłuża to czasami proces zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.


Kliencie, prosimy byś swoje zamówienia składał z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Zawsze staramy się aby twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, ale minimalny czas pełnej realizacji, od momentu dokonania zakupu do odbioru towaru od kuriera wynosi 2 – 3 dni.


Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej, odpowiednich pudełek i miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.



JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI? (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)


Część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie mogą się uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu odpowiednich pudełek, kartonów, folii bąbelkowej, miękkich wypełniaczy, itp.


Bardzo staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjecia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.



JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ? (PŁATNOŚCI)


W naszym sklepie prezentowisko.pl możesz zapłacić na trzy sposoby:

  • za pobraniem, czyli zapłacisz kurierowi w momencie odbioru przesyłki

  • przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą/kredytową, zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.

  • zwykłym przelewem bankowym lub pocztowym na konto


Aby zapłacić zamówienie zwykłym przelewem tradycyjnym na konto bankowe, prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu 3 dni, w razie braku wpłaty w tym terminie zamówienie zostanie anulowane, chyba że klient ustali ze sklepem inny termin zapłaty. Twój towar będzie wysłany po otrzymaniu pieniędzy.

W tytule przelewu prosimy podać numer (symbol zamówienia) Klient który zapłacił przelewem jest zobowiązany do zapłaty w terminie 3 dni roboczych za złożone zamówienie.


Bez względu na wybrany sposób zapłaty, nie będziesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.


Współpracujemy z agentem rozliczeniowym Dotpay, który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami z banków (mBank, MultiBank, Inteligo, Bank Zachodni WBK, iPKO, AliorSync, Nordea, PeKaO).



NA JAKIE KONTO MAM PRZELAĆ PIENIĄDZE? (DANE DO PRZELEWU)


Jeżeli wybierzesz płatność za pomocą współpracującego z naszym sklepem agenta rozliczeniowego Dotpay. Opcja ta jest oferowana każdemu klientowi domyślnie. Wtedy system płatności sam Cię poprowadzi i nie będziesz musiał wpisywać: tytułu przelewu czy numeru konta.


W przypadku wybrania tradycyjnego przelewu prosimy Cię byś wysłał pełną kwotę (za towar + przesyłkę) a w tytule przelewu wpisał numer (symbol) swojego zamówienia, np: 123ABC/XX


Nazwa rachunku: mBiznes konto Komfort "Prezentowisko.pl"
Numer rachunku: 23 1140 2004 0000 3002 7589 3266
W tytule przelewu wpisać: numer(symbol) zamówienia np: 123aabc/xx


Jeżeli zamówienie jest opłacane przez inną osobę, proszę dopisać nazwisko osoby zamawiającej.




A KTO DOSTARCZA PRZESYŁKI?


Zamówiony towar będzie dostarczany na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost i Poczty Polskiej w przypadku wysyłki za granicę Polski wszystko będzie ustalane indywidualnie (koszt przesyłki, kurier, itp.) drogą telefoniczna i e-mailową.

W formularzu zamówienia prosimy podać adres pod który kurier będzie mógł dostarczyć przesyłkę w godzinach 9 - 17 od poniedziałku do piątku. Nie dostarczamy przesyłek w soboty, niedziele, święta ani w godzinach wieczornych.



CENNIK OFEROWANYCH DOSTAW